keskiviikko 5. marraskuuta 2008

Autumn

Tänään oon maleksinu kotona taksvärkkipäivän merkeissä. Oon mä vähän työtäki tehny, imuroin ja puunaisn (melkeen) koko talon. Huomenna paluu harmaaseen arkeen, mut sitä ennen haluun uskotella itelleni viel vähän aikaan, et elämässä ei oo mitään velvollisuuksia. Aattelin illalla jatkaa mun o.c. -maratonia, jonka alotin perjantaina ja sit voisin hiukan lueskella Barry Trotteria. En oo pitkään aikaan saanu luetuksi kirjoja. Välillä on kausia, et jaksan lukea mut viime aikoina kaikki mun alottamat kirjat on jääny enemmän tai vähemmä vaiheeseen.

Tänään on ollu tällanen kiva syksyilma, tollanen aurinkoinen mutta vähän kirpeä. Obaman vaalivoitto nostatti myös tunnelmia heti aamusta. En mä niin perillä oo sen jokasesta poliittisesta kannasta ja muusta mut se on vaan jotenki niin symppiksen olonen veikko:----)

Totesin tänä aamuna, et tykkään hurjasti tällähetkellä puuteriroosasta ja muista äklön hempeistä väreistä. Toimii mustan kanssa! Oon viime aikoina ostanu kolme kyseisen väristä paitaa. Joo, ei ehkä se paras mahdollinen väri mätsäämään mun ihon sävyn kanssa mut mä en oo koskaan oikeen perustanu siitä, mikä mulle sopii. Puen sellasta mistä tykkään. (Oho, jopas tuli laimea lopetus tänään.)



paita h&m, liivi vero moda, farkut zara, kengät second hand

Ei kommentteja: