lauantai 25. lokakuuta 2008

For a pessimist i`m pretty optimistic

Hehe, ostin taas pari paitaa, vaik mulla ei oikeestaan oo edes rahaa. Varsinkaan mihinkään tollaseen. Mutku H&M:llä oli tankokaupalla 50% ale-tuotteita... Esittelen ne sitte myöhemmin. Meinasin ostaa samalla reissulla wetlookit Ginasta, mut päädyin noihin paitoihin. Ehkä osasyynä siihen, et ne jäi kauppaan, (vaikka ärsyttää myöntää) oli myös se, et kuulin yks päivä parin jätkän nauravan ivallisesti tytölle, jolla ko. vaatekappale oli yllä koulussa. Oikeesti mun ei pitäs välittää mistään tollasesta ja ottaa päähän myöntää, et vaik mun itseluottamus onki jonki verran parantunu, tollaset pikkujutut saa edelleen mut epäröimään. Argh, miksen mä osaa jättää tollasta omaan arvoonsa?
Mä värjään tänään hiukseni, väri on punakupari ja merkki Garnier Nutrisse. Väri on lähes sama, mikä mulla on päässäni tälläkin hetkellä mut mun juurikasvu alkaa olemaan sen verran suurissa mittasuhteissa, et pieni ehostus vois olla paikallaan. Toivottavasti ei tuu liian punanen, oon kaavaillu jotain sellasta aika luonnollista lopputulosta.
takki/second hand
huivi/carlings
farkut/vero moda
kengät/anttila

Ei kommentteja: