torstai 16. lokakuuta 2008

WMWMWMWMWM


Aim bäk! Joop, eipä mua varmasti kovin moni osannut kaivatakaan mutta tän jokseenkin pitkäksi venähtäneen tauon jälkeen aattelin nyt kuitenkin yrittää alottaa tän bloggailun alusta ja ihan uudella otteella. En nyt lupaile postauksia tietyin väliajoin, koska en halua ottaa tästä nyt minkäänlaisia paineita.


Mut jees, viimeksi oon kirjotellu (tai siis lätkässyt pari yksinäistä kuvaa) joskus kesälomalla ja sen jälkeen on ehtiny tapahtua vaikka mitä, mainittakoon vaikka sellanen pikkuseikka, et oon pistänyt koko elämäni ihan uuteen uskoon. Alotin lukion naapuripaikkakunnalla, en tuntenu sieltä ketään ja pelotti, mut nyt oon joka päivä entistä varmempi siitä, et siirtyminen sinne kouluun on paras huonoin idea, minkä oon koskaan saanut! Ihan huippumesta, vaikka harvemmin oon sitä mieltä koulusta.


Vaikka en oo ite juurikaan blogiani päivitelly, oon sitäkin ahkerammin seurannu muiden vuodatuksia. Ja onhan se muoti vähän tässä mullistunutkin, jopa siinä määrin, et poistin tästä äsken muutamat varsin arvelluttavan näkösiä kuvia sisältäneet blogimerkinnät. Mun seuraamat blogitkin on vaihtanu hieman arvojärjestystä, enkä enää ole niin fanaattinen Lisaplace-fani ku ennen hah...


Palatakseni tähän hetkeen, nyt vietän siis ruhtinaallista kahden päivän (+ vkl) syyslomaa ja tänään on luvassa sukulaisten kahvittamista ja yleistä rentoilua. Huomenna suunnitelmissa laivareissu, ja vieläpä ihan huippuseurassa=)

Nyt taidanki tästä hilpasta, siivoushommat kutsuu!

Jos joku lukee tän, ni sanokoot MOI kommenttiboksiin =)

Ei kommentteja: