sunnuntai 19. lokakuuta 2008

Mullon vähän rahaa mut paljon karkkia


Ookei, oon aika noubadi täällä blogitaajuuksilla, kukkaa ei moikannu mua :D Mut juupelijuu, laivalla oltiin ja sieltä tultiin, mukaan ei tarttunu muutaku karkkia. Oli kyllä varsin hauska reissu ja myös eilen meillä vietetty päivä oli kovin ikimuistoinen.


Voiettä, ku haluisin pitkät hiukset! Ja suorat ois aika jees kanssa, tää kiharapilvi osaa toisinaan heittäytyä hyvinkin hankalaksi... Mulla on kaikenlisäksi aika jäätävä juurikasvu havaittavissa mut ei vaan oo aikaa/rahaa/innostusta värjätä.


Kuten nokkelimmat ehkä jo otsikosta osasivat päätellä, oon aika peeaa tällä hetkellä. Taitaa mulla lompakossa komeilla kokonaiset kymmenen euroa, jos sitäkään. Mä en vaan osaa ajatella selkeästi, jos nään jonkun kivan vaatekappaleen. Perussääntönä kuitenki on, et ikinä en tuhlaa ihan kaikkia rahoja, aina pitää olla ees jotain sukanvarressa. Mut voii, ku tekiski mieli nyt just ostaa kaikkea...



Ei kommentteja: