torstai 6. marraskuuta 2008

Like it or not: I`m all you got





paita iskän, kengät second hand
Mulla on vahvat tuntemukset siitä, et oon tulossa kipeeks. Juurikin niin tyypillistä: sairastun viikonlopuksi ja maanantaina oon taas terve ku pukki. Äh, ei mulla nyt oo mitään kiinnostusta mihinkään räkätautiin!
Musta on tullu huolimaton rahojenkäyttäjä. Tälläk hetkellä mun koko omaisuus, sisältäen lompakon ja tilin, on hädintuskin 40 €. Ja tietty just nyt ois ihan pakko saada vähän kaikkea, kuten talvitakki, kengät kertaa viis, kaulahuivi, pipo, ruutupaita, vyön, laukku, peruspaitoja, jotain leopardikuvioista ja farkkulegginsit. Tää mun rahojen käyttö on karannu vähän hyppysistä sen jälkeen, ku hurahdin näihin blogeihin silloin joskus noin vuosi sitte. Huoooh.
Ainiin, ja haluun piiiitkän pitkät mustat hiukset nytten heti.


2 kommenttia:

Christina kirjoitti...

Toivottavasti et tule nyt kipeäksi! Itse olen sairastellut koko syksyn ja en kyllä toivo räkätautia yhtään kenellekään.

Ja täällä ilmoittautuu myös toinen rahapulassa elelevä. Ja pitäisi ne joululahjatkin hankkia!

Kiva asu muuten. :)

Sask kirjoitti...

christina: Jep, lopetin itsekin vaan vähän aikaa sitten penisilliinikuurin edellisen taudin tiimoilta eikä inspais yhtään nyt mikään uusintakierros:-D

Ja sanoppa muuta noista joululahjoista! Nekin vielä...

Kiitos:-)