perjantai 7. marraskuuta 2008

Alive or just breathing?

nahkatakki second hand, t-paita lahjaksi saatu, huivi pieces, farkut zara

Oon tällä hetkellä ihan pihalla kaikesta. Tänään on tapahtunu niin paljon enkä oo oikeen ehtiny vielä kunnolla miettiä kaikkea. Hitto. Ei oo yhtään perjantaifiilis.

Mun tarve ostaa jotain uutta on yön aikana kasvanu ihan uusiin mittasuhteisiin: pakko saada jostakin ees sen verran pätäkkää, et pääsen kirpparilta jotain hakemaan tähän pahimpaan hinkuun. Vaatekaapin sisältö tuntuu niin tylsältä ja vanhalta. Ja mä haluan, ei, mä tarviin ruutupaidan ja harmaan neuleen nyt heti! Ääh. Mulla ois kassillinen kirpputorille myyntiin menevää roinaa valmiina odottamassa mut en vaan saa aikaseks varattua pöytää. Sitä paitsi sekin maksaa. Huooh.

Jottei menis ihan angstailuksi koko postaus, kirjotanpa tähän loppuun vaikka kolme asiaa, josta pidän ulkonäössäni:

1. Ranteet. Haha, joo alkopas hyvin tääkin. Mut tykkään mun ranteista, ne on kapeat ja se on varsin harvinainen piirre mun kropassani.

2. Pituus. 171,1 (tota pilkku yhtä ei sovi jättää vaille huomiota, ettäs tiiätte!) Ala-asteella vihasin sitä, et olin aina muita päätä pidempi ja muutenki kaikin puolin kookkaampi. Nykyään metriseitkyt on ihan normi pituus enkä juurikaan enää erotu valtavirrasta hujoppiudellani. Oon oikeestaan hyvinki tyytyväinen nykyisïin pituismittoihini.

3. Nenä. Okei, tätäki inhosin kautta villien lapsuusvuosieni, mut nykyään oon kyllä hyvin vahvasti niillä linjoilla, et suora nenä on huomattavasti sellasta nykeröä parempi ratkaisu. Ja kesällä koristeena lystikkäät pisamat!

Ja just ku pääsin lupaamasta, etten enää synkistele, niin rajansa se on omalla kehullakin. Seuraavassa kolme asiaa, joihin en oo niinkään mieltynyt mun ulkonäössä:

1. Silmäpussit. Jäätävät. Riippumatta siitä, oonko nukkunu kuus tai kuustoista tuntia yön aikana, on ihan varma nakki, et mun silmänalusille lankeaa nää ai että niin hurmaavat varjostumat. Oon lisäksi erittäin huono käyttämään mitään peittävää kosmetiikkatuotetta, joten useimmiten hiihtelenkin ympäriinsä kutakuinkin pandakarhun näköisenä. Yeah<3

2. Pää. Se on vaan niin valtava. Päähineet näyttää tyhmiltä mulla, jos nyt ylipäänsä saan tungettua sellasen pollaani. Ja samaan syssyyn mainittakoon vielä iho. Brh, kauheessa kondiksessa...

3. Vaatekoko. Joo yhyy oon läski angst. Mut mulla ei oo kyllä minkään tapasia elintapoja ja se kyllä valitettavasti myös näkyy.

Hmm. Mahdankohan olla ainoa, joka ei oo koskaan nähny ensimmäistäkään Bond-elokuvaa?


Ei kommentteja: